21 februarie, 2011

Involtini sau pachetele impaturite in sunculita

Pachetele gustoase care pot fi servite si ca aperitiv si ca fel doi.
Ca timp, prepararea lor mi-a luat cam 30 minute, iar o ora au stat la cuptor.

250 g sunculita taiata pe lungime, foarte subtire (eu am folosit Ringa Bacon, cumparat de la Kaufland),
300 g ficat de pasare,
300 piept de curcan taiat cubulete.
3 catei de usturoi,
1 lingura de ulei de masline,
8 cartofi albi de marimea putin mai mari decat un ou (de marimea unui pumn)
Toate ingredientele sunt crude.
Am preparat un mujdei de usturoi din cei 3 catei si uleiul de masline. Cu acest mujdei am uns fundul tavii in care voi aseza "pachetelele". Am curatat cartofii, i-am taiat in jumatate pe lung si am pus cate un cubulet de piept de curcan tavalit usor intr-un amestec de ghimbir si piper. Deasupra am adaugat o bucatica de ficat de pasare, asfel incat sa acopere sectiunea cartofului. Se infasoara in felia de bacon si se aseaza in tava. Dupa ce am umplut tava am stropit "pachetelele" cu putin otet de mere sau otet aromat si am adaugat putina apa. Am acoperit tava si am pus-o in cuptor la foc mare. Dupa 20 de minute am descoperit tava si am micsorat focul la mediu pentru inca 40 de minute.
Sa-mi spuneti daca v-a placut.
Libera imaginatie lasa la alegerea gosodinei ce va pune in fasia de sunculita.
Prima data am facut ficat in sunculita, cum am invatat de la prietena mea Sanda, care e priceputa in toate cele si are un simt artistic si o imaginatie demne de invidiat.









Niciun comentariu:

Despre mine

Fotografia mea
Constanţa, Romania
suntem datori să împărtăşim din experienţele noastre